søndag den 4. august 2013

Trail på Bornholm

Jeg var for en uge siden på Bornholm med familien.

Jeg er pænt glad for de tre dejlige unger :-)



Ugen skulle stå på camping, men selvfølgelig blev det også til at få løbet lidt.

Det er efterhånden lang tid siden at jeg har været på Bornholm, og det var på ingen måde som jeg huskede det..

Hold da op hvor er der flot.


Jeg fik ikke løbet så meget som jeg gerne ville, men lidt kilometer blev det da til.

Her er der lidt billeder fra mine ture.

Dejlig tur med fart på ned af bakkerne til sidst.

Okay, ikke en beboer jeg mødte på turen, men det her billede er sku da lidt sjovt
"hva så skal vi løbe om kap??"

Kunne ikke lade være med at føle mig som Indiana Jones da jeg kom her til :-P


Alexander var med på en enkelt at mine løbeture, denne gang nordvest på imod Gudhjem via kysten


Med sådan et syn er der intet andet at gøre, end at sætte sig ned og tage et billede


Det her er faktisk forholdvis jævnt underlag på Kobbeå turen

Der er ikke mange steder i Næstved man finder en klippevæg.. for at sige, ingen!

Fine hvide tights :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar