fredag den 2. august 2013

5000 kilometer!!!!

Så nåede jeg da lige en lille milepæl i min korte løber karriere :-)





Den 12. juni 2011 løb jeg min første "rigtige" tur efter en 3-årig pause...

Jeg vejede i omegnen af 120+ kilo og havde ikke meget andet kørende for mig, end gåpåmod.

Her er data fra den tur.



Ikke noget at råbe hurra for, men afsted kom jeg da.

Der er siden da gået 764 dage, eller ca. 109 uger hvor jeg har løbet i snit ca. 45 km om ugen...

Det har budt på en for mig hurtig marathon




En 100 km rundt om en sø





Samt at have haft æren af at være med til et af de største, hvis ikke det største løbeprojekt i verdenshistorien.






Alt den træning og konkurrence betyder at jeg efter en dejlig tur i dag har krydset 5000 kilometer i løbeskoene....

 Og det er jeg faktisk ret stolt af.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar