søndag den 28. juli 2013

Zulu's Nat Marathon - et recap

Det har været en alt for fed nat og jeg kan kun sige tak til deltagerne for at være med til at sikre at min debut som Race Director blev en succes.






Nattens løb bød på i omegnen af 1000 højdemeter og monsunagtige betingelser for de 15 løbere der drog ud på de famøse 42,2K. Det var helt vildt fedt at løbe i skoven og se regnen sile ned gennem lyskeglen fra ens pandelygte.

Nattens seje løbere. Godt at se Maria Kring (nr. 4 fra højre) der kom forbi og løb 4 omgange med os :-)


Jeg var så heldig at løbe det meste af turen i gode venners lag, (jeg trak måske en smule, jeg havde nemlig friske ben), alle tre løbere med mange marathons på bagen og så lige det faktum at de alle tre havde løbet Skinner Marathon lørdag morgen og at det altså ville være deres marathon #2 inden for 24 timer.

Birgitte Munch Nielsen er så sej, hun tog direkte fra nattens marathon tilbage til Hundige for at løbe Skinner Marathon søndag morgen! Det er helt vildt!!

Det er uden tvivl den hårdeste rute jeg har prøvet at løbe, så en stor tak skal lyde til Tracy Høeg for at lave en rute der kunne udfordre os alle.

Et stort tillykke til Lars Berlau der valgte at have Zulu's Nat Marathon som sit debut marathon. Så er man dæleme sej!

Det blev et løb med masser af mudder, kæmpe vandpytter, bakker der endte med at blive dine venner da man kunne gå op af dem og et helt nyt forhold til de muskler der sidder i dine hofter, da de blev presset helt vildt, især på nedløbene.

Jeg kom igennem på 5:40:00 sammen med Birgitte og Pia (bemærk fødderne efter at have været badet i vand i 5 timer)

Deltagerlisten med tiderne. Deltagerne tager selv tid og noterer den på listen i depotet, der dog var blevet lidt våd efter det "lille" regnskyl :-P



Åh ja og så var der jo flere af os der lige var nede og kysse jorden et par gange da nogle lumske rødder og sten besluttede at spænde ben for os.

Min højre ankel er hævet efter nattens vilde tur


Tak for denne gang og vi ses snart igen :-)

Tiderne, samt deltagerlisten kan ses her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar