mandag den 29. juli 2013

In the High Country - en film om Anton (Tony) Krupicka

Jeg er helt vild med at løbe... først og fremmest var det kun asfalten der tiltrak mig, men efter jeg er begyndt at løbe mere og mere i skoven og ikke mindst min tur til Bornholm, har jeg fået en større og større passion for trailløb..





En af de helt store i USA og der er flere, men ham her er nu alligevel lidt speciel, er Anton Krupicka.

Anton Krupicka til venstre, Scott Jurek til højre


Tony, som han bliver kaldt, er en ung mand der mere eller mindre lever i bjergene... han har sponsorer, men så vidt jeg ved er det ikke ligefrem noget han bliver rig af.

Han har på sin blog en FAQ, hvor i han beskriver sin meget specielle livstil.

Tim Wolpert har lavet en film om ham, som i kan se en trailer om her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar