fredag den 26. juli 2013

Første event lagt på Facebook og løber af stablen om mindre end 37 timer

Hvis vi skal gøre det her skal det gøres ordenligt :-)





Første indlæg her på denne side af forhåbentlig mange.

Planen er at holde jer derude opdateret med hvornår der afholdes Zulu Marathons, samt skrive lidt om de løb jeg selv deltager i.


Det første Zulu Marathon er allerede planlagt, nu venter vi bare på at dagen oprinder...

Jeg har også oprettet en Zulu Marathons side på Facebook, tænker at skrive indlæg her og så linke til indlægget på Facebooksiden.

Jeg lægger mine egne løb ud som events på Facebook, det første af dem er allerede sat op, det kan du kan læse mere her:



I bund og grund er det et Old School Cannonball Marathon, men med den lille twist at det løbes om natten i den samme skov som der for et par uger siden blev kørt DM i mountainbike.

Man kan stadig nå at tilmelde sig, men der er kun 20 medaljer, men med kun 12 tilmeldte indtil videre går det jo nok.

Ruten er lavet af Tracy Høeg, en super sej løber fra Milwaukee, der bor i Næstved...



Tracy og jeg kender hinanden fra marathons og hun var så super sød at hjælpe mig med at lave en rute der var 5,3K. 

Løbet afholdes om natten og derfor markeres det også med både minestrimmel og knæklys... jeg testede dem i går aftes og de lyser stadig lystigt her 12 timer senere.





Lige nu venter vi altså bare, og forsøger at overtale konen til at levere en kage til løbet :-)

Vi ses i skoven.

/Zulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar